Toekomstlab 2019

Zeker zijn van een eerlijke toekomst

Het toekomstlab van 16 november was een dag boordevol energie, met veel nieuwe leden, met interactie en inhoud.

Hier kun je de speeches nog eens terugluisteren en krijg je een goede indruk van de dag.  Tijdens de sessies van het Toekomstlab in Eindhoven, gingen we in gesprek over nieuwe ideeën bij de vraagstukken van vandaag, morgen én overmorgen!

Het Toekomstlab gaat verder

We gaan door met het ophalen en uitwerken van de beste ideeën. Dit doen we via onze website maar ook door kleinere bijeenkomsten te organiseren op elk inhoudelijk thema. Op zaterdag 1 februari strijkt het Toekomstlab neer in Zwolle om in gesprek te gaan over duurzaamheid. Met William Moorlag, Heleen de Coninck, andere interessante gasten en natuurlijk onze leden, vervolgen we het gesprek over de vraag hoe we de kosten en de baten naar een schone toekomst, eerlijk kunnen verdelen.

Binnenkort vind je in de mijnPvdA-omgeving een uitwerking terug wat besproken is tijdens de sessies van ons Toekomslab én aan welke ideeën verder wordt gewerkt. Meer informatie over het programma volgt spoedig!

Speech Asscher:

“Niet de mensen met de grootste bek, maar de mensen met het grootste hart.”

Speech Asscher: niet de mensen met de grootste bek, maar de mensen met het grootste hart

#toekomstlab